Friday 4 October 2013

Permulaan Satu Perjalanan

     Salam pengenalan...macam mana nak mula?!!! Saya seorang ibu dan isteri yang cuba mengimbangi hidup antara kerjaya dan keluarga. Isteri kepada Baharil Effendi yang dinikahi sejak dari tahun 2009 adalah pendengar setia dan tempat meluahkan segala tekanan di tempat kerja.

     Syukur kami dikurniakan anak perempuan yang comel dan banyak keletah pada 2010 yang diberi nama Nur Rahadatul 'Aisy. Anak tunggal saya adalah permata hati saya dan disebabkan harta saya dunia akhirat inilah saya mengambil keputusan menyertai dunia blog ni sambil berniaga.

     Memilih Shaklee sebagai lonjakan untuk memulakan perniagaan dan mungkin akan mempelbagaikan lagi bidang ini. Semoga Allah mengurniakan rezeki yang halal dan berkat kepada kami sekeluarga. Amin.....

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Seorang isteri dan ibu yang bekerja sebagai jurutera di Pulau Pinang. Menjadi pengedar sah Shaklee di Bertam, Kepala Batas, Kulim dan kawasan berdekatan Pulau Pinang. Ingin maklumat lanjut mengenai Shaklee, Whatsapp saya di 012-4271871. Barangan yang dipesan akan dihantar secara COD atau melalui pos laju untuk pesanan yang berada di luar kawasan dari penang.